понеделник, 24 декември 2012 г.

Начало

Започвам блог. Защо? Не знам. Не знам нищо за воденето на блог, за това как трябва да изглежда или какво се прави. Просто искам да споделя какво мисля по тази или онази тема. Ще си пиша ей така, да си изразя мислите писмено, ако ги прочете някой - добре, не ми е това целта. За сега. Няма да пиша нещо дълбоко, няма да се правя на мъдър, нито да споделям чувства. Ще пиша мнението си по наболели проблеми, ще се старая да споделям позитивни неща, ще избягвам политика. Уча в икономически университет. Това ме кара да мисля и да чета статии в тази област. Сигурно ще пиша за такива неща - кое ми харесва, кое - не, какви проблеми виждам, как мисля, че могат да се решат. Не уча журналистика, не ме бива в писането, не знам дали трябва да се спазва някаква структура, просто си пиша хаотично. Сигурно това, което е пиша, ще е грешно, повечето няма да сте съгласни с него, но аз искам да го кажа. Защото съм С МНЕНИЕ. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар